itgirl

Direktlänk till inlägg 28 juni 2013

Sjukt Bra Dag!

Av Smilla Lidén - 28 juni 2013 23:31

Ida har ja varit o shoppat med min kompis Ida Forsberg, vi hade jätteroligt! Vi var där ifrån 11 ungefär till 16.10 Vi åt lunch på blåbär, helt klart värdens bästa fik om u frågar mig, både mat o fika finns de :{D! Sedan köpte Ida kläder ifrån H&M, Lindex o någon annan affär som ja inte mins, hon köpte också ett nagellack o nå glitter man här på dom de var ifrån BikBok. Ja köpte ifrån H&M, Lindex o Cubus. Ida köpte 2 bh:ar Lindex, 2 sport bh:ar (för hon ska ha cup) H&M, En pyjamas H&M o nagellacks grejerna. Ja köpte 1 bh från Lindex, 1bh från Cubus, 1 linne från H&M o 1 byxdress från H&M. Linnet kostade 75 kr på rea. Bh:arna kostade båda 50 kr på rea. Byxdressen kostade 50 kr på rea. Imorrn så lägger ja utt bilder då ja har grejorna på mig (utom bh:arna) :{D. De var min härliga dag, hoppas u också hade en bra dag ida!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Smilla Lidén - 11 oktober 2013 22:52

Slutar nu blogga Anledningen är för att ja inte har tid till det.. Ja har också blivit deprimerad (igen) o har varit de ett tag o därför inte haft nå roligt att skriva om.. Hejdå!...

Av Smilla Lidén - 11 oktober 2013 22:52

Slutar nu blogga Anledningen är för att ja inte har tid till det.. Ja har också blivit deprimerad (igen) o har varit de ett tag o därför inte haft nå roligt att skriva om.. Hejdå!...

Av Smilla Lidén - 15 september 2013 16:23

Instagram: _livelikewhatever_ Instagram 2: smillaliden_privat Mail: smillisar@gmail.com Videofyme: Smilla Lidén Kik: smilla_xoxo Snapchat: smilla_xoxo Mobilnummer: ger ja inte utt Youtube: Smilla Lidén (tro ja, läger inte utt videos i så fall ...

Av Smilla Lidén - 1 september 2013 19:31

Ja skulle på träning o skulle då åka 17:05 bussen till träningen men den kom aldrig så ja missade min träning :'( (so fucking sad)... Ja gick istället till min kompis Lisa (var utlåst, annars skulle ja gåt hem) så nu sitter hon o lärmig hur man spela...

Av Smilla Lidén - 31 augusti 2013 17:40

Min nya blogg! hampidampi.devote.se Kommer fortfarande att vara uppdaterad här på itgirl... Läs gärna lite där också :)...

Presentation


Hello Gys!
I min nya blogg itgirl, så ska jag skriva om allt som händer i mitt liv, det kan vara allt frrån träningar och tävlingar till fritid och skola. Sitt och njut!
Kram Smilla!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards