itgirl

Direktlänk till inlägg 22 juni 2013

Midsommar klart

Av Smilla Lidén - 22 juni 2013 00:36

Ja som ni alla vet så var de ju midsommar igår/idag (den e ju över 00.00 så då blir de ju faktiskt en ny dag), de har vell vart som vanligt tycker ja. Man klär sig kanske lite extra (vissa, vissa inte), dansar runt en stång full av blommor, träffar släktingar/familjen/vännerna o gör något roligt. Så enkelt e de, o så tråkigt o vänligt en de också, visst nu tänker nog någon utav er ''fan va tråkig hon e, de klart man ska gö de där på midsommar'' men ja tycker mer om när man gör de lite mer speciellt, som en egen midsommarstång, istället för en vanlig middag kan man ju ha underhållning till, typ barnen äter ju alltid upp före dom vuxna eller iallafall så ska dom ju alltid sitta o prata, o då kan ju barnen uppträda, sjunga, dansa, cykla enhjuling eller något annat xD! Ja de har iallafall varit en ganska bra dag.
Bye bye!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Smilla Lidén - 11 oktober 2013 22:52

Slutar nu blogga Anledningen är för att ja inte har tid till det.. Ja har också blivit deprimerad (igen) o har varit de ett tag o därför inte haft nå roligt att skriva om.. Hejdå!...

Av Smilla Lidén - 11 oktober 2013 22:52

Slutar nu blogga Anledningen är för att ja inte har tid till det.. Ja har också blivit deprimerad (igen) o har varit de ett tag o därför inte haft nå roligt att skriva om.. Hejdå!...

Av Smilla Lidén - 15 september 2013 16:23

Instagram: _livelikewhatever_ Instagram 2: smillaliden_privat Mail: smillisar@gmail.com Videofyme: Smilla Lidén Kik: smilla_xoxo Snapchat: smilla_xoxo Mobilnummer: ger ja inte utt Youtube: Smilla Lidén (tro ja, läger inte utt videos i så fall ...

Av Smilla Lidén - 1 september 2013 19:31

Ja skulle på träning o skulle då åka 17:05 bussen till träningen men den kom aldrig så ja missade min träning :'( (so fucking sad)... Ja gick istället till min kompis Lisa (var utlåst, annars skulle ja gåt hem) så nu sitter hon o lärmig hur man spela...

Av Smilla Lidén - 31 augusti 2013 17:40

Min nya blogg! hampidampi.devote.se Kommer fortfarande att vara uppdaterad här på itgirl... Läs gärna lite där också :)...

Presentation


Hello Gys!
I min nya blogg itgirl, så ska jag skriva om allt som händer i mitt liv, det kan vara allt frrån träningar och tävlingar till fritid och skola. Sitt och njut!
Kram Smilla!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards