itgirl

Alla inlägg under december 2012

Av Smilla Lidén - 7 december 2012 13:11

Jag slutar om 18 minuter!

Av Smilla Lidén - 7 december 2012 12:37

Hello it gys!

Är det bara jag som inte har en smartphon? Vill ha en smartphon! Jag har en samsung från stenåldern. Gillar jag london? Ja det gör jag. Gillar jag USA? Offcorse!


Vad ska jag skriva? En novell? Allt jag ser? JAG VETT INTE!

Kan man dusha i handfattett? Kan mea jonglera med spiutt? Det är råkigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag ska spamma mitt inläg med uttroppstecken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!

Nu årkar jag inte mer   ! Kan man bada med en elefant i ett normallstårt badkar? Lite lol! Är jag knäpp? Japp det är jag   ! Hihihihihih!! Är jag normal? Kommer alldrig på frågan!! Kan jag vara normal? Nehheh du!! Farför steller jag mig själv fråger och svarar på dom? Jag vett inte? SLUTA SMILLA.....!! Okej!! Dumma mej! Vad ståredet på vår tavla? Jag vett inte? Jippi! Det är torsdag då får jag ta hem matteboken! Tört? Jag vett! SLUTA SMILLA! Okej!! TAGGA NER! TAGGA NER!! Jag gör det!!!!!!! Har jag dammpt sönder? JA DET KLART!! SLUTA SMILLA! Visst bara för att du ber så snällt!!! Så här är jag in my reall life!!! Mynameissmilla!! Vad betyder det? Jo: My name is smilla! Dammpar jag? JA det gör jag, jad det gör jag!!!


Bye Bye it gys!!

Av Smilla Lidén - 7 december 2012 12:32

Hello it gys!


Vi ska spela upp en teater till jul (Vi har övat en gång), jag ska spela tomtemor, men det blev inte så bra så jag är inte med. Vi slutar om typ 1 timme och 15 minuter! Jag komma dö av tråkighett, DET HÄR ÄR JAG!:  ! Fan vad tråkigt!!!!


Bye bye it gys!

Av Smilla Lidén - 7 december 2012 09:43

Hello it gys.


Jag är på skolan vi har nyss hafft vår första lektion. Vi såg på ''Ghost Hunter'' det sugger    och är lång tråkigt!

På söndag har jag simtävling. Jag ska vinna! snart är det rast, jippi   ! Idag ska alla tjejer och killar krama sitt motsatta sjön, jag hoppas min dröm kille pussar mig sisstelett   ! Snart är det julafton om typ 17 dagar. Hoppas jag får en ipad mini, Hoppas Hoppas Hoppas! Jag sitter vid skolan dator mitt på torget   , lite lol! Nu måste jag gå Bye, Bye!


Bye Bye it gys

Av Smilla Lidén - 3 december 2012 19:10

Blablabla.....


JAG HITTADE FLASHMOB DANSE LIVE AV ALLEHANDRA!


HÄR ÄR DEN:

 Vi är längst till höger! Jag har lila mössa och är jätte gullig.


Bye Bye!

Av Smilla Lidén - 3 december 2012 18:31

Hello it gys!


Jag har haft simtävling i hälgen. Jag var  18 sek snabare på 100 m ryggsim.

Nu är jag ine på msp (moviestarplanet.se)  medans jag är med mina kompisar Lisa och Amanda hemma hos Lisa. Imorgon ska jag ta hem mina 5 åriga och 8 åriga småbröder. Han som är 5 heter Viggo och han som är 8 heter Joar, Viggo ska åka pulka hem och jag ska dra han Joar ska gå med mig   . Den 17 dec eller 18 dec har jag sång uppvisning jag ska sjunga ''More than a band - Lemonad Mouth'' det ska bil jätte roligt   ! Dagen efter ska vi sjunga för dom äldre. Några kanske vett om att det var en flashmob ine i centrala örnsköldsvik, jag var med!


Här är videon:

 Jag hittade inta videon så ni får dansen istället, jag skulle dansa som hon längst till höger och vänster inte i mitten. Det var jätte roligt.


Bye Bye it gys!



Presentation


Hello Gys!
I min nya blogg itgirl, så ska jag skriva om allt som händer i mitt liv, det kan vara allt frrån träningar och tävlingar till fritid och skola. Sitt och njut!
Kram Smilla!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards