itgirl

Alla inlägg under juni 2013

Av Smilla Lidén - 28 juni 2013 23:36

Ida har ja varit o shoppat med min kompis Ida Forsberg, vi hade jätteroligt! Vi var där ifrån 11 ungefär till 16.10 Vi åt lunch på blåbär, helt klart värdens bästa fik om u frågar mig, både mat o fika finns de :{D! Sedan köpte Ida kläder ifrån H&M, Lindex o någon annan affär som ja inte mins, hon köpte också ett nagellack o nå glitter man här på dom de var ifrån BikBok. Ja köpte ifrån H&M, Lindex o Cubus. Ida köpte 2 bh:ar Lindex, 2 sport bh:ar (för hon ska ha cup) H&M, En pyjamas H&M o nagellacks grejerna. Ja köpte 1 bh från Lindex, 1bh från Cubus, 1 linne från H&M o 1 byxdress från H&M. Linnet kostade 75 kr på rea. Bh:arna kostade båda 50 kr på rea. Byxdressen kostade 50 kr på rea. Imorrn så lägger ja utt bilder då ja har grejorna på mig (utom bh:arna) :{D. De var min härliga dag, hoppas u också hade en bra dag ida!

Av Smilla Lidén - 28 juni 2013 23:31

Ida har ja varit o shoppat med min kompis Ida Forsberg, vi hade jätteroligt! Vi var där ifrån 11 ungefär till 16.10 Vi åt lunch på blåbär, helt klart värdens bästa fik om u frågar mig, både mat o fika finns de :{D! Sedan köpte Ida kläder ifrån H&M, Lindex o någon annan affär som ja inte mins, hon köpte också ett nagellack o nå glitter man här på dom de var ifrån BikBok. Ja köpte ifrån H&M, Lindex o Cubus. Ida köpte 2 bh:ar Lindex, 2 sport bh:ar (för hon ska ha cup) H&M, En pyjamas H&M o nagellacks grejerna. Ja köpte 1 bh från Lindex, 1bh från Cubus, 1 linne från H&M o 1 byxdress från H&M. Linnet kostade 75 kr på rea. Bh:arna kostade båda 50 kr på rea. Byxdressen kostade 50 kr på rea. Imorrn så lägger ja utt bilder då ja har grejorna på mig (utom bh:arna) :{D. De var min härliga dag, hoppas u också hade en bra dag ida!

Av Smilla Lidén - 24 juni 2013 21:52

Rubriken seger typ allt!

officialsmillaliden
cup_cup_cupcake
dagens_favis
stoppamobbningens_instagram
the_fashions_world

Följ mig gärna på dom!

I officialsmillaliden läger ja utt bilder på mig o min vardag.
I cup_cup_cupcake läger ja utt bilder på cupcakes.
I dagens_favis så kan man tävla om att bli dagens favorit/favo/favis o vinna en shout.
I stoppamobbningens_instagram så lägger ja utt mobbning bilder för att försöka stoppa mobbning.
I the_fashions_world lägger ja utt mode bilder.

Följ gärna dom kontona!
Bye Bye

Av Smilla Lidén - 22 juni 2013 00:36

Ja som ni alla vet så var de ju midsommar igår/idag (den e ju över 00.00 så då blir de ju faktiskt en ny dag), de har vell vart som vanligt tycker ja. Man klär sig kanske lite extra (vissa, vissa inte), dansar runt en stång full av blommor, träffar släktingar/familjen/vännerna o gör något roligt. Så enkelt e de, o så tråkigt o vänligt en de också, visst nu tänker nog någon utav er ''fan va tråkig hon e, de klart man ska gö de där på midsommar'' men ja tycker mer om när man gör de lite mer speciellt, som en egen midsommarstång, istället för en vanlig middag kan man ju ha underhållning till, typ barnen äter ju alltid upp före dom vuxna eller iallafall så ska dom ju alltid sitta o prata, o då kan ju barnen uppträda, sjunga, dansa, cykla enhjuling eller något annat xD! Ja de har iallafall varit en ganska bra dag.
Bye bye!

Av Smilla Lidén - 19 juni 2013 17:07

Igår så gjorde ja o Lisa varsin mask som vi gick runt med. Om de t.ex kom någon bakom oss så började vi gå långsammare o långsammare o när dom gick förbi så följde vi dom med blicken xD. Vi hade jätteroligt! Ja laddade upp bilderna på instagram o nu så kommer dom här på bloggen!

Lisas instagram: link_xx
Min instagram: smilla_liden
Följ oss gärna!
+ så många kramar ni för av mig nu! Ja har fått 98 sidovisningar den här månaden! Men den e ju inte slut än/en! Så ni kan fortfarande hjälpa mig att få ännu fler t.ex genom att:
1. Läsa min blogg så ofta som möjligt
2. Tipsa dina vänner om bloggen
3. Om u t.ex själv har en blogg, instagram, Facebook eller en vlogg så kan u tipsa om bloggen på dom nätverken!

Bye Bye!

Av Smilla Lidén - 18 juni 2013 23:55

Ja tycker verkligen att bloggplatsens app suger, de kommer upp flera hundra inlägg :|!! Så irriterande!! De enda ja använder appen till e då att blogga med, mest för att kunna lägga utt bilder. Ni kan väll kommentera om ni också har problem med appen?

Av Smilla Lidén - 9 juni 2013 23:41

Hey!
Jag har haft tävling i helgen o därför inte kunnat blogga något.
Det gick vell ganska bra tycker ja, ja blev diskad på 50 bröstsim för tjuvstart. Min favorit av både lördagens o söndagens grenar e vell 200 bröstsim som jag persa 41 sekunder på. Hella laget var ju på topp nu i helgen tycker ja. Jag han ta bild på några ur laget när dom simmade o de va: Emmy Gulliksson, Amanda Arnqvist, Frida Olofsson o Emelia Boström. Bilderna är på dom här duktiga damerna som kämpade på bra!

Av Smilla Lidén - 9 juni 2013 23:41

Hey!
Jag har haft tävling i helgen o därför inte kunnat blogga något.
Det gick vell ganska bra tycker ja, ja blev diskad på 50 bröstsim för tjuvstart. Min favorit av både lördagens o söndagens grenar e vell 200 bröstsim som jag persa 41 sekunder på. Hella laget var ju på topp nu i helgen tycker ja. Jag han ta bild på några ur laget när dom simmade o de va: Emmy Gulliksson, Amanda Arnqvist, Frida Olofsson o Emelia Boström. Bilderna är på dom här duktiga damerna som kämpade på bra!

Presentation


Hello Gys!
I min nya blogg itgirl, så ska jag skriva om allt som händer i mitt liv, det kan vara allt frrån träningar och tävlingar till fritid och skola. Sitt och njut!
Kram Smilla!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards