itgirl

Alla inlägg under november 2012

Av Smilla Lidén - 4 november 2012 12:52

Hello itgys!


Idag ska jag åka hem från farmor. Klockan 17.30 kommer bussen till mitt kära ö-vik och hämtar mig! Jag har haft jätte kul hemma hos farmor   ! Jag har haft lov och imorgon börjar skolan en (längtar! NOTT!!), men lite kul ska det ju bli att träfa min bästis Alexander (Han kallas Alex   ), efter skolan har jag simträning i paradisbadet, sen åker jag hem, MYSIG DAG! Önskar jag hadde några bilder här ifrån te.x  en på ville (hunden) eller en på hugo (katten), men det har jag ej   ! Jag har inte kört minecraft på typ en och enhalv vecka! Jag dör uttan minecraft   ! Här kommer min status:

Humör: Happy!

(Kommer inte på något mer! Skriv bland kommentarerna om du kommer på något mer till status!


Kiss and Hug itgys!

Av Smilla Lidén - 3 november 2012 12:58

Hello itgys!


I torsdags var jag på paradisbadet i örnsköldsvik  och badabe med min mamma och mina yngre bröder (Har två st). Efter ått vi på max sen åkte jag bus till farmor och nu är jag här    hihi! Igår såg vi på X-factor, jag tycker svenska fålket röstade helt rätt. Jag och farmor tände lite bateridrivna ljus igår det blev jätte mysigt, vi tände ju ochså  vanliga ljus. Idag har jag ättit frukost och varit utte. När jag var utte gick jag med farmors hund och lekte med den . Nu är ine på msp (moviestarplanet.se) och chatar och jag bloggar ju ochså ^.^ hihi!


Kiss and Hug itgys!

Presentation


Hello Gys!
I min nya blogg itgirl, så ska jag skriva om allt som händer i mitt liv, det kan vara allt frrån träningar och tävlingar till fritid och skola. Sitt och njut!
Kram Smilla!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards