itgirl

Alla inlägg under maj 2013

Av Smilla Lidén - 27 maj 2013 18:47

Som ja sa, om ja hittade några skor så skulle ja ju visa er dom! Här är dom! Dom finns på dinsko, kostar 249kr, dom e vita med vit spets på sidan. I love it!

Av Smilla Lidén - 27 maj 2013 14:17

E just nu på väg in till stan (Örnsköldsvik centrala), ska ha träning o gå o titta på ett par nya skor för mina är för små. Ja har sett ett par urgulliga ballerinaskor för 249kr dom e vita med vit spets. Jag kan nog ta en bild på dom som ja lägger utt på instagram o här på bloggen! Mitt användarnamn på
instagram e smillaliden98 följ mig hjärna! Ses!

Av Smilla Lidén - 24 maj 2013 22:01

Herregud vilken dålig skol dag! Men de orkar jag inte berätta om nu... Istället har min fritid (efter skolan) varit kanon!
Min bästis Emelie följde med mig hem, vi va ute hela tiden och hade jätteroligt! Vi spelade fotboll, volleyboll, åt glass, spelade just dances 3 i 10 min också planerade vi lite om vad vi skulle ha på oss på discot imorrn.

Av Smilla Lidén - 24 maj 2013 22:01

Herregud vilken dålig skol dag! Men de orkar jag inte berätta om nu... Istället har min fritid (efter skolan) varit kanon!
Min bästis Emelie följde med mig hem, vi va ute hela tiden och hade jätteroligt! Vi spelade fotboll, volleyboll, åt glass, spelade just dances 3 i 10 min också planerade vi lite om vad vi skulle ha på oss på discot imorrn.

Av Smilla Lidén - 21 maj 2013 21:34

Här är en bild på ett recept! De e lätt att förstå va man ska gö! Du ser va du behöver! Du behöver oreo kex, knäck utan papperet på, smält choklad, o strössel sedan ställer man ba in de i frysen!

Av Smilla Lidén - 21 maj 2013 21:26

Här är några typiska bilder på ja o mina bästisars beteende mot varandra... Allt e ju såklart på skoj!

Av Smilla Lidén - 21 maj 2013 21:19

Min dag har varit bra. De ha varit fint o härligt väder. Skoldagen har varit OK. Ida på kvällen klockan sex så var ja o tittade på min älsta lillebror som spelade up en teater med resten av två-trean. Dom var så duktiga, dom sjungde låtar, o hade stora dräkter, de va en teater om rymden o vårt solsystem! Min lillebror Joar fick va jorden! Jag ha tänkt mycket på en utav hans repliker som ja tycker lät så roligt! mitt namn är i gängligen TELLUS! Han liksom pratade jättetyst på de ja skrev me så bokstäver sedan plötsligt nästan skriker han tellus de tycker ja lät jätteroligt! Efter summer discot på lördag så ska ja följa Me Ida hem o sova hos henne. Då lägger ja nog utt videon då ja sjunger. På mikrofonerna va de så högt ljud på o ja skulle sjunga riktigt höga toner så hennes mobil kunde inte ta in allt ljud så de låter alldeles konstigt...
Nu ska ja sova godnatt!

Presentation


Hello Gys!
I min nya blogg itgirl, så ska jag skriva om allt som händer i mitt liv, det kan vara allt frrån träningar och tävlingar till fritid och skola. Sitt och njut!
Kram Smilla!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards